معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: سعی ما این است با دادن وام‌های کم بهره و حمایت‌های ویژه بخش خصوصی را رشد دهیم.

سورنا ستاری: هدف اعطای وام‌های کم بهره و حمایت‌های ویژه از بخش خصوصی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور امروز در بدو ورود به خراسان شمالی در جمع خبرنگاران درباره هدف سفر به خراسان‌شمالی گفت: سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان داشتیم که ۹۰ هزار میلیارد پیش بینی فروش این شرکت‌ها است. اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان به وضوح در کشور دیده می‌شود. سعی ما این است با دادن وام‌های کم بهره و حمایت‌های ویژه بخش خصوصی را رشد دهیم.

ستاری افزود: بخشی از مشکلات خراسان شمالی مربوط به کم‌کاری‌هایی است که از سوی دولت انجام گرفته و خراسان شمالی قدری عقب‌تر از اکو سیستم فعال کشور در حوزه شرکت‌های دانش بنیان است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور ادامه داد: تلاشمان این است با استفاده از بودجه‌های دولتی سبب ارتقا زیرساخت‌های خراسان شمالی و توسعه پارک علم و فناوری شویم. امیدواریم بتوانیم اکوسیستم لازمی که مورد نیاز جوانان استان برای رسیدن به اقتصاد دانش بنیان است را شکل دهیم.

وی با اشاره به عدم فراهم بودن محیط کسب و کار‌های دانش بنیان در خراسان شمالی تصریح کرد: متاسفانه هر زمانی وارد استان شدیم خیلی به مسئله شرکت‌های دانش بنیان توجهی نداشته‌ایم. اراده ما این است که در دوره جدید اتفاقات خوبی را برای استان رقم بزنیم تا مردم شیرینی کسب و کار‌های جدید را برای جوانان خود بچشند و مانع از مهاجرت شویم.

انتهای پیام/د

اعطاء تسهیلات کم‌بهره به شرکت‌های دانش بنیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.