رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد از اجرای طرح استفاده از اپلیکیشن بجای کارت، جهت استفاده از اتوبوس‌های درون شهری خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، قمی رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد گفت: استفاده از اپلیکیشن بجای کارت، جهت استفاده شهروندان از اتوبوس‌های درون شهری، موضوع چند جلسه اخیر کمیسیون شهر هوشمند شورا بوده که به روز‌های اجرای خود، نزدیکتر می‌شود.

قمی افزود: در جلسه قبل کمیسیون شهر هوشمند، خواستار ارائه برنامه عملی و زمان بندی شده ایاز سوی سازمان فاوا برای تسریع در اجرای سامانه اپ اتوبوس شده بود.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در همین راستا سازمان فاوا تفاهم نامه و برنامه اجرایی و زمان بندی را به کمیسیون ارائه داد که در این جلسه موضوع تفاهم نامه و موافقتنامه جهت استفاده از این اپلیکیشن، با مشارکت سازمان فاوا و بخش خصوصی بررسی شد.

قمی اظهارداشت: امیدواریم سرعت مراحل عقد قرارداد این تفاهم نامه جهت استفاده از اپلیکیشن سرویس اتوبوس همانند (سامانه حساب آنلاین شهروندان مبتنی بر qr) ما‌ها بلاتکلیف نباشد و بتوانیم در مهرماه شاهد استفاده شهروندان از این اپلیکیشن باشم.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد جهت آشنایی شهروندان با این اپ و دانلود آن جهت استفاده، مدت دو ماه بصورت رایگان در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

قمی تصریح کرد: در ادامه همچنین مقرر گردید جهت تسریع در کار، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی همکاری لازم را در جهت تسریع روند کار مد نظر قرار دهد.

انتهای پیام/ غ

استفاده از اپلیکیشن بجای کارت، جهت استفاده از اتوبوس‌های درون شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.