فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۵ هزار و ۳۸۰ عدد ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق در این استان کشف شد.

کشف کالای قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که اشخاصی در داخل شهر همدان اقدام به دپو و نگهداری کالا‌های قاچاق می‌کنند، کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان بهار با انجام اقدامات اطلاعاتی این انبار را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: با انجام تامین و مراقبت، یک دستگاه وانت نیسان که قصد بارگیری کالا از داخل انبار را داشت متوقف و در بازرسی از این انبار، ۵ هزار و ۳۸۰ عدد ظروف آشپزخانه خارجی و قاچاق کشف و ۳ نفراز مالکان کالا‌ها که با ایجاد سر و صدا و درگیری با ماموران قصد جلوگیری از اجرای ماموریت را داشتند، بازداشت شدند.

وی با اشاره به این که ارزش کالا‌های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و در تعزیرات حکومتی همدان در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان افزود: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ ش

۵ هزار و ۳۸۰ عدد ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.