فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق و بدون مجوز در این شهرستان کشف شد.

بیش از ۲ تن کود شیمیایی قاچاق در بهار کشف شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بزرگعلی نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی ۲ هزار و۵۰۰ کیلو گرم کود شیمیایی قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده بدست کارشناسان ۲۰۴ میلیون ریال برآورد شده است اضافه کرد: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به  مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی بهار همچنین از کشف ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ قاچاق و بدون مجوز در این شهرستان خبر داد و افزود: مأموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی این محموله را از ۲ دستگاه خودروی خاور کشف و ضبط کردند .

وی ارزش مرغ‌های قاچاق کشف شده را  ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و ادامه داد: ۲ متهم نیز در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

نوری همچنین به کشف ۱۲ تن چرم قاچاق در شهرستان بهار اشاره کرد و گفت: ارزش کالاهای کشف شده در این پرونده بر اساس نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده و یک متهم در این خصوص به مراجع قضایی معرفی شد .

انتهای پیام/ ش

کشف کود شیمیایی قاچاق در بهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.