نمایشگاه گروهی نقاشی «هنرسوم» آثار هنرمندان نیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه گروهی نقاشی «هنرسوم» در نیشابوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمید رضا آتشی مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنرمندان نوجوان و جوان نیشابوری در رشته‌های هنری توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه گروهی نقاشی «هنرسوم» آثار هنری خویش را به مخاطب ارئه می‌کنند.

او تصریح کرد: نمایشگاه گروهی نقاشی «هنرسوم» آثار ۲۲ هنرمندنوجوان وجوان نیشابوری که در آن ۵۰ اثر نقاشی در ابعاد ۲۵*۳۰ و ۷۰*۱۰۰ سانتیمتر برپا شده است.

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک مدادرنگی، رنگ روغن، گواش، مینیاتور، سیاه قلم است وبا سبک سورئال، فتو رئال و هایپر رئال بوده و باموضوع چهره وطبیعت می‌باشد.

آتشی افزود: این پنجمین نمایشگاه آثار هنرمندان نوجوان و جوان نیشابوری است که دانش آموخته در زمینه هنر نقاشی زیر نظر استاد خویش حسین فخریان فعالیت می‌کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.
 
او تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی «هنرسوم» ۲۹ تیر الی ۳ مرداد ۹۸ هر روز از ساعت ۱۸ الی ۲۰ بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می‌باشد.
 
 
انتهای پیام//س.ح
 
 

نمایش گروهی در نیشابور گشایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار