آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: همه مردم باید در اهداء کمک به ستاد بازسازی عتبات همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با جمعی از مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و استان با اشاره به مهم بودن مسئله ولایت مداری گفت: همه‌ی ما باید در خط ولایت باشیم، زیرا این خط ما را به خدا می‌رساند.

وی با اشاره به آثار ولایت پذیری افزود : یکی از آثار ولایت پذیری راهپیمایی عظیم اربعین است و یکی از راه‌های نشان دادن ارادت به اهل بیت علیه السلام خیرات در راه بازسازی عتبات عالیات است.

آیت الله سید محمد شاهچراغی  با ابراز رضایت از همکاری مردم استان در اهداء کمک‌های مردمی به ستاد بازسازی عتبات استان اظهار داشت: خوشبختانه روند اهداء کمک‌های مردمی در استان خوب است و در این راه باید خیرین ناشناخته شناسایی و از آن‌ها در این راه استفاده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان تصریح کرد: ما هرچه داریم از ائمه علیهم السلام است و هرچه در این راه فعالیت کنیم ذخیره‌ی ما در آخرت می‌شود.

حلوایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان در این جلسه گفت: ۱۳ دفتر عتبات با ۳۰۰ نفر در سطح استان سمنان مشغول فعالیت در حوزه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هستند.

وی افزود: استان سمنان با مجموع عملکرد در سطح کشور امتیاز ۷۵ از ۱۰۰ را داراست و در اعزام نیرو‌های خدماتی و مهندسی در کشور رتبه پنجم را داراست.

انتهای پیام/ح

همکاری مردم با ستاد بازسازی عتبات در اهداء کمک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار