مدیر امور مشترکان و درآمد شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون گفت: قرارداد آب کشاورزی در شبکه‌های آبیاری مارون برای کشت‌های تابستانه و سالیانه آغاز شد.

آغاز عقد قرارداد آب کشاورزی در شبکه‌های آبیاری مارونبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید حصاد مدیر امور مشترکان و درآمد شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون گفت: انعقاد قرارداد آب برای کشت‌های تابستانه و سالیانه سال ۹۸ شبکه‌های آبیاری مارون آغاز شد.

وی افزود: این قرار داد از ۲۲ تیرماه آغاز و تا ۱۶ مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

حصاد بیان داشت: کشاورزان خواست جهت عقد قرارداد آب، ابتدا جهت تعیین الگوی کشت خود به ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌های بهبهان، رامهرمز، امیدیه و آغاجری مراجعه و برای انعقاد قرارداد آب زراعی و تسویه بدهی کشت‌های قبلی خود به امورمشترکان این شرکت مراجعه کنند.

مدیر امور مشترکان و درآمد شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون ادامه داد: با توجه به بهبود شرایط ذخیره آب سدمخزنی مارون در سال آبی ۹۸-۹۷ و رسیدن به وضع ایده آل، کشاورزان تحت پوشش شبکه‌های آبیاری مارون جهت حفاظت از منابع، استفاده بهینه از آب را مبنای عمل قرار داده و از تلفات بی رویه آن جداً خودداری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.