مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کاهش ریسک سرمایه گذار و ایجاد مشوق‌های مناسب برای جذب سرمایه گذاران ضروری است.

الگوی تجارت در بندر چابهار به کاهش ریسک سرمایه گذاری نیاز دارد/ هیچ عاملی نباید مانع توسعه بندر اقیانوسی چابهار شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست شورای اداری بندر چابهار گفت: در حالی که تمام نگاه‌ها و توجه‌ها در کشور به بندر چابهار است، باید از همه راهبرد‌ها در جهت ماموریت‌های جدید این بندر که هاب منطقه شدن است، استفاده کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه هیچ چیز نباید مانع توسعه و تحول در بندر چابهار شود، افزود: الگوی تجارت در چابهار به برنامه ریزی برای کاهش ریسک سرمایه گذاری در این بندر نیاز دارد.


بیشتر بخوانید :بندر چابهار ظرفیت واردات ۲۰ درصد کالا‌های اساسی کشور را دارد


راستاد با بیان اینکه تنها بندر اقیانوسی کشور باید تقویت شود، اذعان داشت: کاهش ریسک سرمایه گذار و ایجاد مشوق‌های مناسسب برای جذب سرمایه گذاران ضروری است.

مدیرعامل سازمان بنادر با هزینه زا خواندن نرم‌افزار‌های متعدد در بندر، تجمیع سامانه عملیاتی و توسعه فناوری اطلاعات در بنادر را اجتناب ناپذیر برشمرد و گفت: مطابق برنامه، بندر چابهار به عنوان پایلوت هوشمند سازی بنادر کشور انتخاب شده است.

انتهای پیام/ع

هیچ چیز نباید مانع توسعه و تحول در بندر چابهار شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار