رئیس دادگستری اسلام‌آباد غرب گفت: پرونده پیمانکاران بیمارستان اسلام‌آباد غرب آماده صدور رای در دادگاه کیفری ۲ اسلام‌آباد غرب به اتهام تقلب در احداث بنای دولتی است.

آخرین جزئیات از پرونده پیمانکاران بیمارستان اسلام‌آباد غرببه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، صادق عزیزی در تشریح آخرین جزئیات از پرونده پیمانکاران بیمارستان اسلام‌آباد غرب، اظهار داشت: این پرونده آماده صدور رای در دادگاه کیفری دو اسلام‌آباد غرب به اتهام تقلب در احداث بنای دولتی است.

رئیس دادگستری اسلام‌آباد غرب بیان کرد: بیمارستان اسلام‌آباد غرب در زلزله ۲۱ آبان‌ماه ۹۶ چند ماه پس از تاسیس، علی‌رغم هزینه احداث چندین میلیاردی تخریب شد.

وی افزود: با ورود دادستانی به این موضوع با بازداشت پیمانکاران مقصر و طرح موضوع علیه سازمان مجری در وزارت راه و شهرسازی با جدیت به تعقیب مقصران پرداخته شد.

عزیزی عنوان کرد: با اعطای مهلت به پیمانکاران در راستای مرمت و بازسازی بیمارستان با هزینه شخصی، هم اکنون پرونده آماده صدور رای در دادگاه کیفری ۲ اسلام‌آباد غرب به اتهام تقلب در احداث بنای دولتی است.

گفتنی است، پس از زلزله کرمانشاه آبان‌ماه سال ۹۶، ساختمان بیمارستان تازه تاسیس این شهرستان که کمتر از یک‌سال از افتتاح آن می‌گذشت و بیمارستان معین برای مناطق زلزله‌زده محسوب می‌شد به نحوی دچار خسارت شد که امکان خدمت‌رسانی درمانی به بیماران و مصدومان اعزامی از شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، دالاهو، گیلان‌غرب و قصرشیرین برای کادر درمانی به درستی میسر نشد و ناگزیر تخت‌های بیمارستان به داخل حیاط منتقل و بیماران بستری شده نیز از بیمارستان خارج شدند که این امر علاوه بر این که خدمت‌رسانی کادر درمانی را با مشکلات زیادی مواجه کرد، سبب تشدید صدمات مصدومان اعزامی از شهر‌های زلزله‌زده شد که پس از این اتفاق پیمانکار بیمارستان بازداشت شد.

انتهای  پیام/ز

 

پرونده پیمانکاران بیمارستان اسلام‌آباد غرب آماده صدور رای در دادگاه کیفری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.