رییس بیمارستان پاوه از افتتاح بیمارستان جدید این شهر با حضور وزیر بهداشت، وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان برنامه و بودجه در هفته جاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،ستار سهرابی رییس بیمارستان پاوه با اشاره به شروع ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۸ گفت : این بیمارستان با توجه به نیاز منطقه همواره یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان بوده است.

وی گفت : در پاوه یک بیمارستان ۵۹ تختخوابی داریم که جوابگوی نیاز منطقه نبود و برای همین از سال ۸۸ ساخت یک بیمارستان دیگر درست نزدیک محل بیمارستان فعلی در دستور کار قرار گرفت.

سهرابی مشکلات مالی و نیز نوع توپواگرافی سخت زمین بیمارستان را از جمله دلایل طولانی شدن این پروژه عنوان کرد وافزود: خوشبختانه امروز با گذشت ۱۰ سال این بیمارستان که با نام بیمارستان "قدس" نامگذاری شده، تکمیل و آماده بهره برداری است.

رییس بیمارستان پاوه از صرف اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای ساخت و تجهیز این بیمارستان خبر داد وافزود: از این میزان ۳۰ میلیارد تومان صرف ساخت سازه بیمارستان و ۴۰ میلیارد تومان نیز صرف تجهیز آن شده است.

سهرابی با بیان اینکه تمام بخش‌ها و تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان تعبیه شده، گفت: این بیمارستان شامل بخش‌های مختلف تخصصی، ICU، CCU، NICU و نیز بخش‌های جراحی و داخلی است و سه اتاق عمل دارد.

وی گفت: با بهره برداری از این بیمارستان نه تنها مردم پاوه، بلکه مردم شهرستان‌های جوانرود، روانسر و حتی بخشی از شهرستان مریوان نیز از خدمات آن بهره مند می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

بیمارستان پاوه یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان

 

برچسب ها: اخباسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.