رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست با نمایندگان استان ضمن تشکر از حمایتها و تلاش های وکلای مردم در راستای ارتقای سلامت ، انتظارات این مجموعه را از نمایندگان اعلام کرد و خواستار پیگیری آنان شد.

ساخت سوله ورزشی نیازمند تامین اعتبار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  خواستار اختصاص ردیف مستقل بودجه به دو پژوهشکده و همچنین دو مرکز تحقیقاتی بیولوژی پزشکی و عوامل موثر برسلامت شد و گفت: مجوز جهت جذب اعضای هیئت علمی لاز م است.


 وی با اشاره به نیاز  به ساخت و احداث خوابگاه ۴۰۰ نفره و کمک در جهت تامین منابع آن گفت: هم چنین ساخت سوله ورزشی ۲۰۰۰ متری که ۱۳ میلیون ریال از اعتبار آن جذب شده است و مشکل کمبود اعتبار دارد که در این راستا تقاضا داریم که  کمک های لازم  انجام شود.


وی  با اشاره به اخذ مجوز جذب نیرو با توجه به وجود پست‌های بلاتصدی در چارت بیمارستانها افزود:رایزنی‌های لازم در رابطه با محرومیت زدایی استان و کمک در خصوص اخذ و تخصیص مجوزهای استخدامی جهت تکمیل کادر بهداشتی و درمانی مراکز تابعه خصوصاً مناطق محروم انجام شده و نیازمند جذب نیروی انسانی هستیم.

مرادی بیان کرد :تامین اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل تعدادی از پروژه های خیرساز مناطق زلزله زده که به دلیل نوسانات قیمت و مشکلات اقتصادی پیش آمده، خیرین قادر به تکمیل پروژه ها نیستند از دیگر درخواست های ما برای حل مشکلات است.


 وی با بیان اینکه تدوین و کمک به اجرای قوانین مرتبط با افزایش مالیات کالاهای آسیب رسان سلامت(سیگار نوشابه های گازدار. مواد غذایی پر چرب  نیازمند حمایت همه جانبه است گفت: رسانه ملی در حذف تبلیغ مواد غذایی تهدید کننده سلامت(چیپس، پفک  باید التزام داشته باشد.

انتهای پیام/ز

 

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.