مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۸۱ هزار و ۷۱۷ نفر در استان کرمانشاه خدمات پزشکی رایگان همچون دندانپزشکی و چشم‌پزشکی دریافت کرده‌اند.

بهره مندی بیش از  ۱۸۱ هزار نفر از مناطق محروم از خدمات رایگان پزشکی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،سرهنگ حسین قبادی‌بصیر ، با بیان اینکه این آمار در مدت ۹ سال فعالیت بسیج سازندگی به‌دست آمده است اظهار داشت: در این مدت بیمارستان صحرایی در ۲۶ نقطه محروم استان برای ارائه خدمات رایگان در تخصص‌های گوناگون در این استان مستقر شده است.

قبادی‌بصیر افزود: این بیمارستان‌های صحرایی به مدت یک هفته به اهالی محروم استان کرمانشاه در مناطق روستایی خدمات متنوع پزشکی درمانی ارائه داده است و فعالیت‌های پزشکی بسیج سازندگی استان کرمانشاه در مناطق محروم همچنان تداوم دارد.

وی  بیان کرد: در گروه‌های جهادی استان کرمانشاه در مدت فعالیت بسیج سازندگی در قالب ۱۸۶۵ تیم پزشکی و بهداشتی در حوزه سلامت فعالیت داشته‌اند.

قبادی‌بصیر با اشاره به اینکه ۱۱۳۵ عمل جراحی و ۱۸۳۴ بستری رایگان بیماران مناطق محروم در کارنامه فعالیت این گروه‌های جهادی قرار دارد اظهار کرد: محرومیت‌زدایی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و بسیج با هدف خدمت‌رسانی و برطرف کردن محرومیت در مؤلفه‌های مختلف از جمله سلامت و درمان تاکنون گام‌های اساسی برداشته است.

انتهای  پیام/ز

 

۱۱۳۵ عمل جراحی و ۱۸۳۴ بستری رایگان بیماران مناطق محروم

برچسب ها: درمان ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.