معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: استان یزد از استان‌های برتر کشور در جذب سرمایه گذار گردشگری است.

حسین اربابی، معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه بازدید از اقامتگاه‌های سنتی یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به پیشروی استان یزد در جذب سرمایه گذار گفت: فضای کالبدی شهری تاریخی یزد، شهرستان‌ها و روستا‌های آن باعث شده سرمایه گذاری خوبی در حوزه‌های مختلف گردشگری صورت گیرد.

وی افزود: ایجاد کمپ‌های گردشگری در مناطق کویری و هتل‌های سنتی در بافت تاریخی نمونه بارز هدفمندی سرمایه گذاران یزدی در بخش گردشگری است.

معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: همه‌ی این فضا‌ها همراه با مهمان نوازی و خلق و خوی ویژه‌ی یزدی‌ها باعث ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی به سرمایه گذاری در این زمینه شده است.

گفتنی است؛ عصر امروز حسین اربابی معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه محمد رستگاری فرماندار یزد از اقامتگاه‌های سنتی ارگ فهادان و صفی خانی و همچنین مجموعه پذیرایی سیب و نار بازدید کردند.

انتهای پیام/ص

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.