راننده ناشی با قرار دادن پای خود روی پدال گاز به جای پدال ترمز، حادثه‌ای وحشتناک در یکی از چهارراه‌های چین رقم زد.

فاجعه ای که ناشیگری راننده در چهارراه رقم زد! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ناشی‌گری یک راننده زن چینی موجب وقوع یک فاجعه در یکی از چهارراه‌های این کشور شد. در این حادثه که در یکی از خیابان‌های شهر «هانگژو» چین رخ داد، خودروی شاسی‌بلند چن ابتدا به عقب یک خودرو برخورد و سپس با تعدادی از عابران پیاده تصادف کرد. خودرویی که چن به عقب آن برخورد کرده بود پس از سبز شدن چراغ در حال عبور از سمت دیگر چهارراه بود.

این زن پس از آنکه اشتبا‌هاً پای خود را به جای پدال ترمز روی پدال گاز قرار داد به طرز وحشتناکی با عقب خودرو برخورد کرد و سپس به سمت عابران پیاده منحرف شد. در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست دادند. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته چهارراه تهیه شده است لحظه وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو چند دستگاه آمبولانس را که در حال کمک‌رسانی به مجروحان حادثه هستند نشان می‌دهد. این حادثه در تاریخ ۳۰ جولای سال ۲۰۱۸ رخ داد.

جلسه دادگاه این زن روز دوشنبه در دادگاهی در شهر هانگژو برگزار شد و او به دلیل کشتن ۵ نفر در این تصادف رانندگی تنها به ۶ سال زندان محکوم شد. این حکم عجیب دادگاه در مورد این زن که جان ۵ نفر را گرفت با انتقاد‌هایی از سوی کاربران چینی همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "موجب کشته شدن ۵ نفر شوی و چند خانواده را داغدار کنی، آن وقت تنها به ۶ سال زندان محکوم شوی! این دیگر چه قانونی است؟ همچنین کاربر دیگری نوشت: "چقدر ارزش جان یک انسان ارزان است!"

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که راننده ناشی در چهارراه رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.