برخورد کشتی باربری با اسکله و سقوط یک جرثقیل غول‌پیکر صحنه‌ای وحشتناک در مقابل چشمان کارگران رقم زد.

لحظه وحشتناک سقوط جرثقیل غول پیکر بر اثر تصادف کشتی با اسکله! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سقوط یک جرثقیل غول پیکر در اسکله‌ای در اندونزی صحنه‌ای وحشتناک در مقابل چشمان کارگران رقم زد. در این حادثه که در بندر «سمرانگ» واقع در سواحل جاوای اندونزی رخ داد برخورد یک کشتی باربری با اسکه موجب این حادثه شد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه برخورد این کشتی به اسکه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این کشتی در حالی که با سرعت زیادی حرکت می‌کند و مملو از کانتینر بار است به سمت اسکله منحرف می‌شود و با آن برخورد می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد که پس از برخورد کشتی با اسکه ناگهان یک جرثقیل غول پیکر سقوط می‌کند. در این ویدئو صدای چند نفر شنیده می‌شود که به کارگران که مشغول کار هستند هشدار می‌دهند تا آنجا را ترک کنند.

در لحظه وقوع حادثه تعداد زیادی کامیون و تریلی در اسکه آماده بارگیری بودند. ویدئوی منتشرشده نشان می‌دهد که پس از برخورد کشتی با اسکه و سقوط جرثقیل خسارت زیادی به چند کامیون و تریلی وارد شده است. هنوز مشخص نیست آیا این حادثه تلفات جانی نیز داشته است.

گفتنی است؛ برخورد این کشتی باربری با اسکله در اندونزی در حالی خبرساز می‌شود که حدود یک هفته پیش نیز عبور نفس‌گیر یک کشتی مسافربری کروز  از کنار یک اسکله در ونیز ایتالیا خبرساز شده بود.


بیشتر بخوانید: عبور نفس‌گیر کشتی کروز غول‌پیکر از کنار اسکله +فیلم


انتهای پیام/

فرار معجزه آسای از مرگ کارگران در حادثه تصادف کشتی با اسکله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۸ تير ۱۳۹۸
اصلا فیلمی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۶ تير ۱۳۹۸
کیفیت فیلمش خیلی بالا بود من نتونستم ببینم
آخرین اخبار