مسئول سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ کرمان با اشاره به آماده سازی تیم منتخب سبک این استان برای حضور در رقابت‌های برون مرزی، از بنگاه‌های اقتصادی خواستار حمایت شد.

محمدرضا گودری، مسئول سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ و مدیر و مؤسس باشگاه رزمی مشرق زمین استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه دو هفته از افتتاحیه این باشگاه رزمی می‌گذرد، گفت: حدود ۴ ماه طول کشید تا این مرکز ترمیم شد.

وی به بیان گزارشی از عملکرد این رشته‌ی رزمی پرداخت و افزود: در سال ۹۷، تیم منتخب ما ۲ اعزام به مسابقات کمربند طلایی کشور داشت که در هر دو مسابقه خوش درخشید.

گودری تصریح کرد: در رقابت‌های نبرد گلادیاتور‌ها با ۶ فایتر حضور داشت که در پایان موفق به کسب ۵ طلا و یک برنز شد.

وی یادآور شد: در مسابقات جام تخت جمشید نیز تیم استان کرمان ۴ طلا و یک نقره به خود اختصاص داد.

مسئول سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ استان بیان داشت: یک مسابقه سبک ایسکا هم در استان کرمان داشتیم که تیم ما بدون شکست بود.

گودری گفت: سال ۹۷ تا الان سه استاژ فنی از کمربند زرد تا مشکی با هماهنگی هیئت برگزار شده است.

مدیر و مؤسس باشگاه رزمی مشرق زمین استان کرمان به برنامه ریزی‌های آینده این باشگاه اشاره کرد و یکی از مهمترین این برنامه‌ها را آماده سازی تیم منتخب سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ استان کرمان برای حضور در رقابت‌های برون مرزی دانست و افزود: تأییدیه انجام این کار از رئیس سبک کشوری و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گرفته شده و به دنبال این هستیم نامه‌ی شورای برون مرزی را بگیریم تا تیم استان کرمان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها حضور یابد.

وی مهمترین مشکل پیش رو را نبود یک اسپانسر برای این برنامه‌ی مهم عنوان کرد و از بنگاه‌های اقتصادی استان و سرمایه گذاران خواست حامی رزمی کاران برای این رقابت‌ها باشند.

انتهای پیام/ب

رزمی کاران کرمانی برای رقابت‌های برون مرزی آماده می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.