مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با تاکید بر اینکه در دوران مدیریتم تاکیدم بر تولید است، گفت: آنچه که می‌ماند تولید است و باید در همه بخش‌ها دست به تولید بزنیم.

انتقاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد  از  تعطیلی دانشگاه  فرهنگ و هنر کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بهرام فاضلی زاد روز سه شنبه در آئین معارفه خود گفت:  فرهنگ زیربنای و مبنای توسعه است و اگر به دنبال رفع مشکلات اجتماعی هستیم باید روی حوزه فرهنگ سرمایه گذاری کنیم.

او یادآوری کرد که باید در زمینه تربیت نیروی انسانی تلاش کنیم و در حوزه فرهنگی و هنری دست به تولید آثار ماندگار بزنیم.

او به خبرنگاران رسانه‌های استان نیز گفت که در اظهارنظر و نوشتن مطلب آزاد هستند و تا زمانی که مجبور نباشم واکنشی نشان نمی‌دهم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از تعطیلی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه نیز انتقاد کرد و گفت: کرمانشاه سرزمین فرهنگ و هنر است، اما متاسفانه فاقد دانشگاه فرهنگ و هنر استمتاسفانه این دانشگاه قربانی نگاه کلی در مورد تعطیلی دانشگاه‌های علمی کاربردی شده و تعطیل شده است باید استان‌های کمتر برخوردار کشور را با نگاه ویژه تری دید چرا که این استان فاقد دانشگاهی برای تربیت نیروی متخصص است.

وی افزود: در دانشگاه رازی کرمانشاه دانشکده معماری فعال است، اما تنها رشته معماری در آن تدریس می‌شود در حالیکه در این استان نیاز به دانشگاه فرهنگ و هنر داریم.

انتهای  پیام/ز

 

استان کرمانشاه فاقد دانشگاه فرهنگ و هنر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.