مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: در مدت فعالیت ۲ سال و نیم در این استان استارت کار هویت سازی فرهنگی را زدیم، خوشبختانه اقدام‌های خوبی هم در راستای بازسازی هویت فرهنگی این استان انجام شده است.

بیش از سه هزار برنامه فرهنگی و هنری در استان کرمانشاه برگزار شده استبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت الاسلام رحیم جعفری روز سه شنبه در آئین تودیع خود در سرسرای اجتماعات دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه،  گفت: ما بر این باوریم که استان کرمانشاه یک خلاصه‌ای از ایران بزرگ به معنای تاریخی، فرهنگی، تمدنی، اقلیمی و اقوام و مذاهب است و باید هویت این استان بازسازی شود.

وی گفت: در این مدت بیش از سه هزار برنامه فرهنگی و هنری انجام شده و بسیاری از مشاهیر، بزرگان و نخبگان استان در حوزه فرهنگ و هنر مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند پنج خانه موسیقی در ۲ سال اخیر در استان ایجاد و راه اندازی شده و  اکنون بیش از ۳۷ هزار متر مربع ساختمان و فضای فیزیکی متعلق به این اداره کل در استان وجود دارد و بیش از ۳۷ هزار مترمربع دیگر نیز با حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

او با بیان اینکه این پروژه‌ها از محل سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه در دست ساخت است، افزود: با افتتاح این پروژه‌ها میزان زیرساخت‌های فیزیکی فرهنگی استان به ۷۰ هزار مترمربع می‌رسد.

او غیر از زیرساخت که در راستای توسعه فرهنگ و هنر نقش اساسی دارد از همدلی، هم افزایی، صمیمیت و همکاری و مشارکت نیز به عنوان عوامل مؤثر دیگر در رسیدن به توسعه پایدار نام برد و گفت: همدلی و هم افزایی رمز و راز موفقیت و رسیدن به توسعه پایدار است.



انتهای  پیام/ز

 

پنج خانه موسیقی در ۲ سال اخیر در استان کرمانشاه راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.