معاون سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش درباره کمبود کاغذ و آماده نشدن کتاب‌های درسی برای مهر ۹۸ توضیحاتی داد.

ماجرای کمبود کاغذ و آماده نشدن کتاب‌های درسی برای مهر ۹۸+جوابیه آموزش و پرورشبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی باقرزاده معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش درباره خبری که در برخی سایت ها به نقل از وی درباره کمبود کاغذ و آماده نشدن کتاب‌های درسی که درحال دست به دست شدن است، اظهار کرد: کتاب‌های درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم چاپ شده و در حال توزیع است و افرادی که کتاب‌های درسی را از طریق سامانه الکترونیکی خریداری کردند مهر امسال کتاب‌های درسی را مدرسه دریافت خواهند کرد.

۱۵ شهریور؛ آغاز توزیع کتاب‌های درسی در کتاب‌فروشی‌ها 

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی با اشاره به اینکه آن‌هایی که  برای خرید کتاب‌های درسی در کتاب‌فروشی‌ها ثبت نام کرده اند، می توانند  ۱۵ شهریور نسبت به دریافت اقدام کنند، مطرح کرد:کتاب‌های تمام مقاطع تحصیلی قبل از شروع سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت و هیچ کمبود کاغذ و کتابی برای سال تحصیلی جدید نداریم.

وی گفت: دانش آموزان پایه اول و دهم که اسامی آن‌ها در سامانه ثبت نام سناد ثبت شده است می‌توانند کتاب‌های درسی خود را از اول مهر از طریق مدرسه دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۹:۲۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
با سلام
من خودم یه فرهنگیم و امروز 21مهرماه هنوز برخی از رشته های هنرستان در استان گلستان کتاب ندارن و هر دوسه روز مدرسه تعطیل میشه به بهانه ی نبود کتاب و معلم و...
به عوامل وزارت محترم ا پ بگید با مردم روراست باشند
Iran (Islamic Republic of)
دهم تجربی
۲۱:۲۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
کتاب های ما رو هنوز ندادن :/
Iran (Islamic Republic of)
ص
۱۴:۲۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
پس چرا کتاب های ما رو امروز ندادن؟گفتم هنوز به مدرسه داده نشده!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۲۲ ۲۵ تير ۱۳۹۸
اگه میشه امسال را ول کنید // از سال دیگه بریم مدرسه // تا شما هم یخورده کاغذ جمع کنید