بیش از ۴ هزار تن کالا از بندر امام (ره) به خراسان جنوبی در ده روز اخیر وارد شد.

گرجی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در گفتگو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت:طی ماه جاری بالغ بر ۲۵۰ دستگاه ناوگان باری توسط تشکل‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل برای حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی به بنادر جنوبی کشور اعزام شدند.

وی افزود: در طی ده روز گذشته تاکنون ۴ هزار و ۳۵۶ تن کالا شامل انواع خوراک دام و طیور، نهاده‌های کشاورزی و مواد شیمیایی طی ۱۸۱ سفر از بندر امام خمینی (ره) به مقصد استان و به شهر بیرجند مرکز استان نیز طی ۹۶ سفر میزان ۲ هزار و ۲۷۴ تن انواع کالا حمل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت :  تناژ جابجا شده در ۳ ماهه سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ به میزان ۴ درصد رشد داشته و سفر‌های کامیونی نیز نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ به میزان ۴ درصد رشد داشته است.

گرجی افزود : در این مدت بیش از ۱۲۷۹ هزار تن کالا با حدود ۸۱ هزار سفر کامیون و وانت بار در سطح استان به مقاصد درون و برون استان جابجا شده است که عمده کالا‌های جابجا شده از مبدأ استان به ترتیب انواع سیمان، انواع سنگ، خاک معدنی، انواع کاشی و سرامیک و ... بوده است.

وی در پایان با اشاره به آغاز طرح مشترک تابستانه کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی جاده‌ای استان هدف از اجرای این طرح را نظارت بیشتر و ارتقای ایمنی عبور و مرور و سلامت فنی قبل و حین سفر وسایل نقلیه عمومی در محور‌های مواصلاتی استان برشمرد.

انتهای پیام/ک

جابجایی ۱هزار و ۲۷۹ هزار تن کالا در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.