رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم در محور بشرویه- ارسک بطول ۳ کیلومتر خبر داد.

خیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: روکش آسفالت گرم در محور بشرویه- ارسک   بصورت پیمانی و با اعتبار ۵ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال در تیر ماه سال جاری توسط پیمانکار  اجرا شد.

وی افزود : این پروژه در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی شهرستان بشرویه و بخش ارسک و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات روکش آسفالت گرم در این محور به طول ۳ کیلومتر به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

خیری با اشاره به عملیات فوگسیل کمر بندی ارسک به طول ۶ کیلومتر در خرداد ماه سال جاری گفت: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی بشرویه است که نیازمند روکش آسفالت در محور‌های اصلی و روستایی است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه بیان کرد: پروژه احداث راهدارخانه ارسک – روشنایی در دو نقطه تقاطع کمربندی بشرویه، مسجد ابوالفضل و تقاطع سه راهی ارسک در محور بشرویه- فردوس و روکش آسفالت قسمتی از محور‌های اصلی بشرویه- فردوس و بشرویه – ارسک و فوگسیل محور‌های روستایی حوزه این شهرستان از جمله پروژه های در دستور کار است.

وی بابیان اینکه این پروژه‌ها در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد اظهار کرد: بشرویه دارای بیش از ۶۰۰ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

وجود بیش از ۶۰۰ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی در شهرستان بشرویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.