مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد گفت: اداره کل استان یزد در سطح شعبات و ادارات کل تامین اجتماعی در کشور، توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمدحسین توحیدی‌فر مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد  در نشست خبری  گفت: اداره کل استان یزد در سطح شعبات و ادارات کل تامین اجتماعی در کشور، توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

وی با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرایم در راستای حمایت از کارفرمایان، افزود: بیش از هفتاد درصد جمعیت استان یزد تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند.

توحیدی‌فر با بیان اینکه تعداد بازنشستگان کشور حدود چهارمیلیون و ۹۰۰ هزار نفر است، گفت: اگر این افراد مثل سایر کشور‌ها باز نشسته می‌شدند سالانه حدود ۸۲ هزار میلیارد تومان صرفه جویی می‌شد.

وی با بیان اینکه درمان بخشی از خدمات سازمان تامین اجتماعی است، گفت: تنها یک سوم پول دریافتی برای حوزه درمان است و مابقی به سایر حوزه اختصاص می‌یابد.

متوسط سن بازنشستگی در ایران کمتر از دیگر کشورها

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد گفت: به طور متوسط سن بازنشستگی در ایران ده سال کمتر از بسیاری از کشورهای جهان است .

وی افزود: به طور متوسط سن بازنشستگی در ایران ده سال کمتر از بسیاری از کشور‌های جهان است و ۶۹ درصداز بازنشستگان کمتر از ۶۰ سال دارند.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان یزد ادامه داد: در سال گذشته حدود شش هزار ۸۱۶ از خدمات بهداشتی و درمانی بیمارستان شهدای کارگر یزد استفاده کرده اند که از این تعداد ۵۳۱ مورد آن مربوط به عمل جراحی و ۱۲۷ مورد آن مربوط به تعویض مفصل زانو است.

توحیدی‌فر تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال تعداد یک هزار و ۹۷ مورد زایمان به صورت سزارین و طبیعی انجام شده است که این آمار نسبت به سال گذشته کاهش ۹ درصدی داشته است.

وی با اعلام اینکه بخش درمان به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم  خدمات ارائه می دهند،گفت: در بخش درمان مستقیم، بیمارستان شهدای کارگر و ۱۳ درمانگاه در سطح استان خدمات رایگان در اختیار هموطنان قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بیمه ، تامین اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار