دوره‌های آموزشی چوگان با حضور مدرس آرژانتینی

فدراسیون چوگان در نظر دارد ۳ دوره آموزشی برای چوگان بازان عضو فدراسیون در فصل تابستان برگزار کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون چوگان، گرمای تابستان تب و تاب چوگان کشور را دوچندان کرده و رویداد‌های جذاب و دیدنی یکی پس از دیگری در صفحه‌های آلبوم چوگان جای می‌گیرد.

انتخاب رئیس فدراسیون چوگان با رای مجمع فدراسیون، نخستین دوره رقابت‌های چوگان جام الوکاپ، رویداد‌های متنوع چوگان به مناسبت دهه کرامت در سطح کشور و جام شیرین که طعم شیرین میوه‌های تابستانی را با خود به همراه داشت. حال چوگان این روز‌ها خوب است، این روز‌ها که ورزش کشور در تکاپو برای کسب سهمیه‌های المپیک روز‌ها را یکی پس از دیگری سپری می‌کند، چوگان فرهنگ غنی و اصیل ایرانی را به جهانیان نشان می‌دهد و رسانه‌های داخلی و خارجی در صفحات خود اخبار آن را منتشر می‌کنند.

حال چوگان این روز‌ها خوب است و لژیونر‌ها تمایل شان برای حضور در مهد چوگان جهان و بازی در کنار چوگان بازان خوب مان رو به افزایش است و حالا وقت آن شده تا حتی شاهد حضور پرقدرت ملی پوشان کشورمان در صحنه‌های بین المللی و افتخار آفرینی آن‌ها باشیم.

البته این شیب ملایم می‌تواند کمی سرعت بیشتری به خود بگیرد و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و مربیان بین المللی در داخل کشورمان می‌تواند کمی سرعت آن را افزایش دهد. از این رو فدراسیون چوگان در نظر دارد تا کارگاه‌های آموزشی متعددی را برای چوگان بازان با حضور مربیان برتر ملی و بین المللی برگزار نماید که نخستین دوره آن هفته آینده برگزار خواهد شد.
برهمین اساس کارگاه آموزش چوگان یکشنبه (۳۰/۰۴/۱۳۹۸)، کارگاه آموزشی اسب‌های چوگان دوشنبه (۳۱/۰۴/۱۳۹۸) و کارگاه آموزشی قوانین و مقررات چوگان سه شنبه (۰۱/۰۵/۱۳۹۸) زیر نظر پامپا بازیکن و مربی آرژانتینی چوگان برای اعضای فدراسیون چوگان برگزار خواهد شد.

گرمای تابستان، تب چوگان را فزون کرده و فدراسیون در حال برنامه ریزی برای رقم زدن آینده‌ای در خور چوگان ایرانی است.


بیشتر بخوانید:

مراسم معارفه و اهدای حکم ریاست فدراسیون چوگان برگزار شد

قهرمانی کانون چوگان در فینال رقابت‌های جام الوکاپ

نوزایی رئیس فدراسیون چوگان شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از چوگان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۵ تير ۱۳۹۸
برای یک ورزش کاملا ایرانی چرا باید مدرس خارجی بیاید؟!!!
آخرین اخبار