مراسم معارفه رئیس فدراسیون هاکی برگزار شد

مراسم معارفه بهرام قدیمی رئیس جدید فدراسیون هاکی برگزار شد..

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ در هتل المپیک برگزار شده بود که درنهایت بهرام قدیمی با رای اکثر اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. امروز نیز مراسم معارفه او با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمد شروین اسبقیان، نایب رئیس کمیته ملی المپیک، مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و رؤسای برخی فدراسیون‌ها برگزار شد.

در این مراسم اسبقیان ضمن تمجید از کارنامه بهرام قدیمی گفت: باید یادی کنم از بهرام شفیع که به ورزش کشور خدمات زیادی کرد، امیدوارم قدیمی مسیری که شفیع برای فدراسیون تعیین کرده بود را با سرعت ادامه دهد.

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک هم در این مراسم گفت: هنوز باورم نمی‌شود که مرحوم شفیع از میان ما رفته است، ما که نسل اول انقلابیم هر وقت از ورزش صحبت می‌کنیم یاد بهرام شفیع می‌افتیم. خوشحالم که بهرام قدیمی برای ریاست فدراسیون انتخاب شده و کار‌های مختلفی انجام داده است. مطمئنم امیراقبال شفیع کنار بهرام قدیمی خواهد بود.

باقر زاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک هم در مورد قدیمی گفت: جمع حاضر همه بهرام را دوست دارند چرا که او به شکلی به جامعه ورزش ما کمک کرده و تا کاری انجام نشود محبوبیت به دست نمی‌آید. همیشه به شفیع می‌گفتم هاکی روی چمن مهم است. امیدوارم شاهد رشد هاکی به ویژه هاکی روی چمن باشیم.

بهرام قدیمی در این مراسم بیان کرد: برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات فدراسیون هاکی نداشتم و خانواده مرحوم شفیع از من خواستند بیایم. نسخه اصلی ما هاکی روی چمن است و تعجب می‌کنم که هنوز این رشته را راه نینداختند. امیدوارم از نظر سخت افزاری و نرم افزاری امکانات مناسبی در اختیارمان قرار بدهند.

وی افزود: رشته‌های هاکی و چوگان رشته‌های اصیل ایرانی هستند و مظلوم واقع شدند. امیدوارم در بخش استعدادیابی از نظر کمی و کیفی شاهد موفقیت این ورزش‌ها باشیم.

قدیمی در پایان گفت: هاکی رشته‌ای جذاب است و الان کشورهایی، چون آلمان، نیوزلند در این زمینه خوب عمل کردند. امیدوارم با همکاری هم به پیشرفت این رشته به ویژه در بخش بانوان کمک کنیم.


انتهای پیام/

 

برگزاری مراسم معارفه رئیس فدراسیون هاکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار