جلسه هم اندیشی و توجیهی معاونت امور اجتماعی با مدیران کلینیک‌های مددکاری اجتماعی و دفتر توانمندسازی خانواده و زنان به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه از خدمات کلینیک‌های مددکاری در ارائه خدمات به جامعه هدف سازمان بهزیستی، گفت : کلینیک‌های مددکاری خدمات تخصصی قابل توجهی در زمان زلزله و سیل اخیر ارائه دادند.

وی همچنین رعایت قوانین و دستورالعمل‌های مرتبط ابلاغی به مراکز را مهم توصیف کرد و گفت : اصل صداقت و ارائه خدمات حرفه‌ای و تعاملات اجتماعی با جامعه هدف و سیستم اداری بسیار ضروری است.

شایسته کرمخانی کارشناس مسئول دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی استان اظهار داشت: کلینیک‌های مددکاری در واقع بازوان اصلی سازمان بهزیستی و متخصص‌ترین مراکز در امر یاری رسانی مددجویان هستند.

وی عنوان کرد: فعالیت مدیران و مسئولین فنی در اولویت خدمات رسانی به جامعه هدف است و رعایت موارد مندرج در درجه بندی کلینیک ها، حضور مدیر مرکز و مسئول فنی مراکز است که متاسفانه برخی از افراد این موضوع را رعایت نمی‌کنند.

کرمخانی تاکید کرد: شناسایی نیاز‌ها و اطلاع کامل از وضعیت زندگی مددجویان از مهمترین وظایف کلینیک‌های مددکاری اجتماعی بوده و عدم رعایت آن به هیچ عنوان قابل اغماض نیست .

 

 

انتهای پیام/د

کلینیک‌های مددکاری خدمات تخصصی قابل توجهی در زمان زلزله و سیل اخیر ارائه دادند

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.