عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال موضوع تعلیق فوتبال را تکذیب کرد  و در سایت خود گذاشت و برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران درخواست مربیان تیم‌های ملی بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از دیدار دوستانه تیم ملی بزرگسالان و امید اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود و با وجود اینکه مراحل اولیه است اما انتظار هم می رفت که این بازی خوب انجام شود. امیدواریم همین روند در انتخاب بازیکنان از سوی ویلموتس ادامه یابد و یک تیم قوی در آینده داشته باشیم. 

فدراسیون فوتبال خبر تعلیق را تکذیب کرد 

شیعی درباره شایعه تعلیق فوتبال ایران  و اینکه بازی های تیم ملی  در کشور ثالث برگزار می شود، گفت: نه، فدراسیون فوتبال هم این موضوع را تکذیب کرد  و در سایت خود گذاشت و نام  ایران هم در جدول آسیا قرار گرفت.

در جریان امضای حکم ها از سوی میرغفاری نیستم 

شیعی درباره اینکه سازمان تیم های ملی مسئول ندارد و میرغفاری با اینکه سمت ندارد حکم ها را امضا می کند، بیان کرد: من در جریان این موضوع نیستم اما باید کار قانونی انجام شود و هیچ کس منکر کار قانونی نیست و همه کارها باید حل شود. تنها آن قسمت نیست و یکی از دلایلی که بازی های لیگ به تعویق افتاده درباره حکم مسئولان سازمان لیگ است که باید کمیته استیناف تعیین تکلیف کند و جای  دیگری هم داریم که وضعیتش مشخص نیست . به هر حال فدراسیون فوتبال باید همت کند و  جاهای دیگر هم از بلاتکلیفی نجات بدهد. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه ویلموتس پول نگرفته بود و بندی برای جدایی این مربی در قراردادش وجود دارد و فدراسیون برای پرداخت حقوق سرمربی از بانک مرکزی درخواست کمک کرده است، گفت:  من در این باره خبری ندارم و بحث درخواست پول از بانک مرکزی در هیئت رئیسه مطرح نشده است. 


بیشتر بخوانید: 

تاج: حذف نام ایران اشتباه‌ AFC بود/ منابع مالی فدراسیون بایکوت شده است

اسدی: دلیل حذف نام ایران از جدول لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌دانم

نام ایران به رده‌بندی AFC بازگشت


انتهای پیام/ 

اظهارات شیعی در پایان دیدار تیم های ملی بزرگسالان و امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار