رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ درباره حذف نام ایران از جدول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه داد.

سهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حذف نام ایران از جدول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: من اصلا دلیل این موضوع را نمی‌دانم و تنها احتمالی که برای این حذف نام وجود دارد اشتباه تایپی است. تا جایی که به سازمان لیگ مربوط می‌شود هیچ دلیلی برای حذف نام تیم‌های ایرانی وجود ندارد. البته من همین الان برای یکی از مسئولان AFC پیامی را ارسال کرده ام که او این پیام را دیده است، اما با توجه به اینکه اکنون در مالزی ساعت ۹ و ۱۰ شب است باید تا ظهر فردا صبر کنیم.

او درباره شائبه‌ای که درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران مطرح شده است، گفت: تا جایی که من می‌دانم و از طریق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال پیگیری کردم نامه‌ای برای تعلیق فوتبال ایران نیامده است و بر فرض محال اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد نام ایران را از جدول لیگ قهرمانان حذف نمی‌کنند بلکه با صدور اطلاعیه‌ای از طریق سایت فیفا و AFC یا ارسال نامه به فدراسیون این موضوع را اطلاع می‌دهند.

مهدی درباره مطرح شدن دلایلی مانند صادرنشدن مجوز ورود بانوان به ورزشگاه ها، مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها یا مشخص نبودن زمان دقیق شروع لیگ به عنوان دلایل تعلیق فوتبال ایران گفت: درباره ورود بانوان که فدراسیون در حال پیگیری موضوع است و بعید می‌دانم این موضوع صحت داشته باشد. ما تا شهریور برای دریافت مدارک باشگاه‌ها و بررسی آن‌ها نسبت به صدور مجوز حرفه‌ای زمان داریم و از الان به این دلیل فوتبال ایران را تعلیق می‌کنند. درباره سخت گیری‌هایی هم که ما نسبت به باشگاه‌ها اعمال کرده ایم هم باید بگویم افغانستان که سطح لیگ آن بسیار پایین‌تر از ایران است و اینگونه سخت گیری‌ها را هم اعمال نمی‌کند در جدول حضور دارد. حال باید تا فردا صبر کنیم.

 

انتهای پیام/

اظهارات سهیل مهدی درباره حذف نام ایران از جدول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار