نماینده، ولی فقیه در کشور سوریه گفت: طبق نظر مقام معظم رهبری، امر به معروف مصادیق گسترده‌ای دارد و نباید از حوزه بین الملل آن غافل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده، ولی فقیه در کشور سوریه  امروز در دیدار ضرورت گسترش امر به معروف در حوزه بین الملل فعالان امر به معروف و نهی از منکر در مشهد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: طبق نظر ایشان،  امر به معروف مصادیق گسترده‌ای دارد و نباید از حوزه بین الملل آن غافل شد.

وی ادامه داد: باید با افراد متخصص در امور بین الملل مشورت کرد تا بتوانیم در این امر موفق عمل کنیم.
 
نماینده، ولی فقیه در کشور سوریه با اشاره به محور مقاومت، گفت: مقاومت را باید به عنوان یکی از مصادیق امر به معروف به دیگران معرفی کرد و وظیفه ما روایت مقاومت در برابر استکبار است.

حجت الاسلام  طباطبایی افزود : حرکت حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) از عصر عاشورا، امر به معروف و بر شمردن فضائل حضرت امام حسین (ع) و نهی از منکر با بازگو کردن جنایات یزیدیان بود.

وی تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید مراقب باشیم تا جای شهید و جلاد عوض نشود و در آینده شهدای محور مقاومت را جلاد معرفی نکنند.

نماینده، ولی فقیه در کشور سوریه گفت: مراجع تقلید به عنوان بازوان رهبری به حساب می‌آیند و باید از نظرات آن‌ها در مباحث امر به معروف و نهی از منکر با توجه به مسائل روز جامعه استفاده کرد.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به ویژگی‌های آمران به معروف و ناهیان از منکر، افزود: باید این افراد خود عارف و عامل به معروف و دارای تقوا باشند.

وی با اشاره به زندگی حضرت امام رضا (ع)، ادامه داد: در دوران زندگی این امام معصوم فضا به گونه‌ای بود که هجمه‌ها و شبهات خاصی علیه ایشان وجود داشت و آن حضرت با درایت خاص و با حکمت، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه انجام می‌ دادند.
 
انتهای پیام//ف.س

مراجع تقلید بازوان رهبری هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.