مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و چهارم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه بیست و چهارم   تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله کالای خانگی قاچاق

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: دريابانان آبادان، در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی خوزستان، در يک عمليات برنامه‌ريزی شده موفق شدند يک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که از کشورهای حوزه خليج فارس به مقصد بندر "چوئبده" در حرکت بود، شناسایی و در دهانه بهمنشير متوقف کنند.

وی افزود: در بازرسی از شناور توقیف شده ۳۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۵ دستگاه یخچال و ۲۲ دستگاه کولر گازی که قاچاق، بدون مجوز و جهت عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه، گفت: کارشناسان، ارزش محموله کشف شده را بیش از ۴ میلیارد ریال ارزیابی کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.

پاکباز ادامه داد: دریابانان خوزستان با اشرافیت بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی، از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.