مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: استانداری تهران آمادگی هر نوع همکاری وتعامل برای توسعه دفاتر احزاب شهرستانی را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا آقا علیخانی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در جلسه مشترک با منتخبین احزاب اظهار کرد: با موافقت نمایندگان احزاب تعداد شش نفر بعنوان منتخبین احزاب و رابط با استانداری انتخاب شدند.

وی افزود:  آمادگی در استانداری تهران برای هر نوع همکاری وتعامل برای توسعه دفاتر شهرستانی وجود دارد.

آقا علیخانی گفت: تاکنون ۹۹ دفتر حزبی شهرستانی تاسیس و در حال حاضر پرونده ۴ دفتر استانی نیز به کمیسیون ماده ۱۰ وزارت کشور برای دریافت پروانه ارسال شده است.

وی بیان کرد: در شهرستان‌های استان تهران وضعیت دفاتر احزاب به گونه‌ای است که آمادگی برای تشکیل خانه احزاب در آن‌ها وجود دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: شرایط به گونه‌ای است که احزاب ما می‌توانند با ابتدایی‌ترین مدارک اقدام به تاسیس دفاتر حزبی در شهرستان‌ها کنند.

حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاون سیاسی وزارت کشور مقرر است به دلیل حساسیت بالا و نقش تعیین کننده احزاب در استان تهران نیز در این جلسات شرکت کنند.

وی افزود: تلاش داریم تا جلسات منطقه‌ای با حضور فعالین سیاسی در سطح استان برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار