عملیات اجرایی ساخت ۵۹ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در ۱۶ شهر خراسان شمالی ظهر امروز یکشنبه با حضور وزیر نیرو در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،برای ساخت ۵۹ هزار متر مکعب مخزن ذخیره آب در ۱۶ شهر خراسان شمالی در مجموع اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در شهر‌های فاروج، تیتکانلو، شیروان، زیارت، قوشخانه، حصارگرمخان، چناران شهر، بجنورد، راز، صفی آباد، قاضی، آشخانه، سنخواست، شوقان، جاجرم و درق در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که سه پروژه فاضلاب شهری نیز امروز با حضور وزیر نیرو در شهر‌های خراسان شمالی به صورت همزمان افتتاح شد.

افتتاح شبکه جمع آوری فاضلاب و ایستگاه پمپاژ شهرک ولیعصر بجنورد با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال و با ۱۰ هزار بهره بردار و طرح شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب مسکن مهر گلستان شهر بجنورد با اعتبار ۳۴۱ میلیارد ریال و با تعداد ۳۰ هزار نفر بهره بردار از جمله این پروژه‌ها است.

همچنین طرح تکمیل و ارتقای تصفیه خانه فاضلاب شهر اسفراین از هشت هزار به ۱۶ هزار متر مکعب و اجرای خط انتقال پساب این شهر با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال نیز توسط وزیر نیرو افتتاح و به بهره برداری رسید.
در مراسم استقبال از وزیر نیرو که توسط یکی از دانش آموزان انجام گرفت این دانش آموز خواستار بازگشایی مسیر جاده راز به شیرین دره و ساخت بیمارستان در شهر راز شد.

دومین سفر استانی هیئت دولت روز یکشنبه به استان خراسان شمالی آغاز شده است که در این سفر شماری از وزرا و اعضای دولت به نمایندگی از رئیس جمهوری با حضور در شهرستان‌های این استان نسبت به افتتاح و یا آغاز طرح‌ها اقدام کردند.

انتهای پیام/م

آغاز ساخت مخازن ذخیره آب در شهر‌های خراسان شمالی.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.