مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه سیگار رتبه نخست قاچاق استان را دارد از جریمه ۶۱۵ میلیونی قاچاقچی سیگار در زنجان خبر داد.

سیگار رتبه نخست قاچاق استان را دارد/جریمه ۶۱۵ میلیونی قاچاقچی سیگار در زنجانمدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در حین گشت‌زنی و کنترل خودرو‌ها با مشکوک شدن به یک دستگاه پژوی ۴۰۵  دستور توقف خودرو  را دادند که راننده خودرو بدون توجه به آن  با افزایش سرعت سعی در متواری شدن داشت که واحد گشت آگاهی در تعقیب و گریز طولانی  توانست خودرو پژو را متوقف کند.

ممیزی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد افزود:پس از بررسی، پرونده تشکیل جهت رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع داده شد.

وی ادامه داد:این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت ۶۱۵ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

ممیزی در ادامه به اینکه در سال جاری سیگار با ۲۷ محموله کشف شده بیشترین آمار قاچاق مکشوفه در استان را به خود اختصاص داده افزود: بعد از سیگار پوشاک با ۲۶ محموله در رتبه دوم قرار دارد.
 
انتهای پیام/ن
 

کشف سیگار قاچاق در زنجان

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.