شبکه نتفلیکس فصل دوم Mindhunter را می‌سازد

فصل دوم سریال شکارچی ذهن (Mindhunter)، با کارگردانی دیوید فینچر، به سرویس پخش فیلم نتفلیکس بازمی‌گردد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نتفلیکس - Netflix یکی از بهترین سرویس‌های پخش فیلم است؛ این سرویس با در نظر گرفتن علایق کاربران خود فیلم و سریال جدید تولید می‌کند. مدتی است که نتفلیکس بسیار پرکار شده و ساخته‌های جدیدی در کارنامه خود دارد. در بین کارگردانانی که با نتفلیکس همکاری می‌کنند می‌توان به دیوید فینچر اشاره کرد، خبر جدیدی از او به تازگی منتشر شده است.

دیوید فینچر و فصل دوم Mindhunter

شکارچی ذهن (Mindhunter) نتفلکیس، فیلمی ساخته شده به وسیله دیوید فینچر است که سبکی جنایی - دلهره آور دارد. بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده این فیلم برای فصل دوم در تاریخ ۱۶ آگوست بازمی‌گردد. این سریال داستان دو مامور FBI در واحد علمی رفتاری پلیس را نشان می‌دهد که هولدن فورد و بیل تنچ نام دارند. نقش این دو مامور را به ترتیب جاناتان گروف و هولت مک کلانی بازی می‌کنند؛ این دو مامور FBI برای مصاحبه با روانیان و قاتل‌های سریالی و فهمیدن درک ذهن آن‌ها به سراسر آمریکا سفر می‌کنند.

بازگشت شکارچی ذهن به نتفلیکس


بیشتر بخوانید: تامین کنندگان اپل آماده تولید آیپد و ایرپاد‌های جدید این شرکت 


فصل جدید این سریال که به سرعت پس از نمایش آن در اکتبر ۲۰۱۷ تائید شد، روی قتل کودکان آتلانتا در سال‌های ۱۹۷۹-۱۹۸۱ تمرکز دارد. گفته می‌شود در این پرونده حداقل ۲۸ قربانی وجود دارد. فینچر برای اولین بار در یکی از پادکست‌های اینترنتی تاریخ انتشار و اطلاعات دیگر فصل دوم سریالش را تائید کرد.

فینچر در بیشتر پروژه‌های نتفلکیس حضور فعال داشته است؛ این سرویس پخش آنلاین فیلم ماه پیش اعلام کرد که فصل دوم سریال انیمیشنی Love, Death + Robots را تولید خواهد کرد. دیوید فینچر و تیم میلر دو تن از کارگردانان این سریال هستند. همچنین روز سه شنبه یکی از خبرگزاری‌ها گزارش کرد که فینچر کارگردانی فیلم Mank را نیز به عهده می‌گیرد. داستان این فیلم درباره هرمان منکیویچ است که نقش آن را گری اولدمن بازی خواهد کرد. این فیلم بر اساس متن نوشته شده توسط پدر فینچر است که در سال ۲۰۰۳ درگذشت.

انتهای پیام/

فصل دوم Mindhunter به نتفلیکس باز می‌گردد

 

برچسب ها: فناوری ، نتفلیکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار