فرماندار اسلام آباد غرب گفت : فرمایشات امام (ره) و رهبری فصل الخطاب ما هستند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا و اسرائیل با ملت ایران، گفت : در ابتدای انقلاب ملت ما برای استقلال و زندگی بر اساس نظام اعتقادی و ارزشی خویش همواره مورد مخالفت آمریکا و اسرائیل بوده است، فلذا در ادامه همین روند امروز ما شاهدیم که دشمنان بدنبال اقداماتی هستند که رشد، بالندگی و توسعه ملت ایران را سد کنند، بر این اساس ملت ما همواره با مقاومت و با پیروی از رهنمود‌های رهبر انقلاب و حمایت از سیاست‌های دولت تدبیر و امید همچنان آماده مقاومت و پایداری از آرمان‌ها و ارزش‌های خود هستند.

وی گفت : ما پیرو آرمان‌های امام (ره) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری هستیم و در این مسیر هم حرکت خواهیم کرد و نه تنها در این فرمایش امام بلکه در همه فراز‌های سخنان ایشان بایستی تابع باشیم و حرکت کنیم.

فرماندار اسلام آبادغرب راجع به این فرموده مقام معظم رهبری که؛ اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند، گفت: طبیعتا" فرمایش به لحاظ اینکه معظم له از تحولات دنیا ارزیابی دارند، انشاءالله می‌تواند در زمان مناسب این پیش بینی تحقق می‌یابد.

وی افزود: مقام معظم رهبری با بر اساس نگاه حکیمانه و عالمانه‌ای که راجع به همه رویداد‌ها و معادلات جهان دارند، اظهار نظر فرموده اند و انشاءالله نزدیک به واقعیت است.

حیدری عنوان کرد: ما در همه زمینه‌ها پیرو فرمایشات امام (ره) هستیم و فرمایشات امام (ره) و رهبری فصل الخطاب ما هستند .

 

 

انتهای پیام/د

ملت ما برای استقلال و زندگی بر اساس نظام اعتقادی و ارزشی خویش همواره مورد مخالفت آمریکا و اسرائیل بود

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.