استاندار کرمانشاه با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری رویداد بین المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ گفت : تمام دستگاه‌ها مکلف به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری این رویداد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به تصویب محور گردشگری تاقبستان-بیستون در جلسه امروز این شورا گفت : خوشبختانه مشاور پروژه طرح خوبی ارائه داده که این محور به یک پروژه گردشگری مهم استان تبدیل شود.

وی با بیان اینکه انجام این پروژ‌ها نقش موثری در رونق گردشگری استان دارد، گفت : هرچه از این دست پروژه‌ها بیشتر در استان تعریف و راه اندازی شود، می‌تواند رونق اقتصادی و اشتغال استان را به همراه داشته باشد.

بازوند تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ پروژه در این مسیر تعریف شده که امیدواریم با اجرایی شدن هریک شاهد رونق گردشگری و اشتغال در مسیر تاقبستان-بیستون باشیم.

استاندار کرمانشاه به تصویب طرح گردشگری ۲۰۲۰ نیز در جلسه امروز شورای برنامه ریزی استان اشاره کرد وافزود: کرمانشاه سال آینده میزبان رویداد بین المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ است و باید از هم اکنون زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد را فراهم کنیم.

وی افزود: از همین رو دستگاه‌های اجرایی مکلفند تمام زیرساخت‌های لازم در روستا‌های هدف برگزاری این رویداد را فراهم کنند.

بازوند در ادامه به آمار ارائه شده در خصوص کاهش نرخ بیکاری و تورم استان در سه ماهه ابتدای امسال اشاره کرد وافزود: خوشبختانه سیر نزولی بیکاری و تورم استان بهار امسال هم ادامه دارد شد که این امر جز با تلاش تمام مسئولان استان وهمت مردم محقق نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با ادامه سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های فعلی بتوان این روند را ادامه داده و بیکاری و تورم استان را حداقل به میانگین کشوری رساند .

 

 

انتهای پیام/د

تمام دستگاه‌ها مکلف به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری رویداد هستند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.