فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی گفت : خدمات رسانی شایسته و بدون منت به مردم از اهداف مشترک پلیس و یگان‌های امدادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،غضبان احمدی فرد" فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی در نشست مشترک با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و روسای ادارات آب، گاز، برق، مخابرات، شهرداری، یگان‌های امدادی اورژانس و آتش نشانی گفت : هدف از برگزاری تعامل نهاد‌های خدمت رسان با پلیس افزایش کیفیت خدمات و همچنین ارتقای رضایتمندی مردم است.

وی گفت : پلیس همواره بر آن است تا تمهیدات لازم را با تعامل و مشارکت فراگیر یگان‌ها و نیرو‌های امدادی، درسطح شهرستان برای شهروندان فراهم نماید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تعامل هدفمند دستگاه‌های امدادی و خدماتی با پلیس بسترساز نظم و انضباط مطلوب بوده و بی شک مهمترین هدف تمامی دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمت رسان، چیزی جز خدمت رسانی مطلوب به شهروندان نیست.

در این جلسه روسای هریک از نهاد‌های امدادی ضمن اشاره بر نقش و وظایف خود، نقش پلیس را در برقراری امنیت ضروری دانسته و برتعامل و همکاری خود با پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت و برقراری انضباط اجتماعی تاکید کردند .

 

 

انتهای پیام/د

تعامل نهاد‌های خدمت رسان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.