رسانه‌های بلژیکی عملکرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال کلوب بروژ در دیدار مقابل لوکوموتیو زاگرب را ناامید کننده توصیف کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کلوب بروژ شب گذشته در بازی تدارکاتی برابر تیم لوکوموتیو زاگرب کرواسی به تساوی یک - یک رسید. کاوه رضایی در ترکیب نیمه‌ نخست تیمش به میدان رفته بود. اما نتوانست گلزنی کند.

عملکرد ضعیف کاوه سوژه رسانه‌های بلژیکی شد.

ستاره سابق شارلوا که پس از درخشش در این تیم فصل گذشته با قراردادی ۵ میلیون یورویی به کلوب بروژ پیوست تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به نوشته رسانه‌های بلژیکی با توجه به عملکرد ضعیفش در بازی دوستانه برابر لوکوموتیو زاگرب آینده نامشخصی در این تیم دارد.

این سایت به نقل از روزنامه هلندی زبان «هت نیوز بلاد» نوشت: رضایی اجازه پیدا کرد که روز گذشته برابر لکوموتیو زاگرب در ترکیب اصلی باشد اما در طول یک نیمه هیچ کاری نکرد. این امر برای رضایی یک داستان دشواری خواهد بود، اما سه مهاجم دیگر در حال حاضر هنوز در حالت متوازنی هستند.

فوتبال ۲۴ در پایان نوشت: به عنوان مهاجم چهارم، آینده رضایی در کلوب بروژ بسیار محدود است. باشگاه سال گذشته مبلغ ۵ میلیون یورو برای ورود این ایرانی پرداخت کرد، اما او هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند.

براساس نظرسنجی این سایت ۸۴ درصد از کاربران موافق جدایی کاوه رضایی هستند.

سایت فوتبال نیوز بلژیک هم درباره بازی کاوه برابر نماینده کرواسی نوشت: این بار مربی کاوه رضایی را به عنوان بازیکن نوک در سیستم ۳-۳-۴ انتخاب کرد، اما این بازیکن ایران یک بار دیگر ناامید کننده ظاهر شد. رضایی در بین دو نیمه در رختکن ماند. اگر او به سرعت بهبود پیدا نکند، این سوال پیش می‌آید که آیا او در یان بریدل (ورزشگاه بروژ) آینده دارد؟ پس از اولین فصل مملو از مصدومیت و مشکلات شخصی، رضایی قطعا سزاوار اعتبار و اعتماد بیشتری است. اما این اعتماد نیز بی پایان نیست.

علاوه بر این، کلمنت (سرمربی باشگاه) جایگزین‌های کافی دارد. این بار، لوئیس اوپندا خیال او را راحت کرد، اگرچه این نوجوان با یک مهاجم دیگر کنار خود، بهتر کار می‌کند. همچنین ووسن هم مهاجم خوبی است، اما به نظر می‌رسد اوکرکه شماره ۹ کلمنت است.


بیشتر بخوانید:

پیروزی شارلوا مقابل کلوب بروژ در غیاب بازیکنان ایرانی

پیروزی پرگل کلوب بروژ در غیاب کاوه رضایی


انتهای پیام/

انتقاد از عملکرد کاوه رضایی در برابر لوکوموتیو زاگرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار