همایش روز شهرداری‌ها به منظور تکریم و قدردانی از شهرداران به عنوان تلاشگران زحمتکش حوزه مدیریت شهر‌های استان برگزار شد.

همایش نکوداشت روز شهرداری‌ها در مشهد برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، همزمان با هفته شهرداری‌ها و دهیاری ها، همایش نکوداشت روز شهرداری‌ها عصر امروز ۲۰ تیرماه با همت و تلاش سازمان همیاری شهرداری‌های استان و هماهنگی معاونت هماهنگی امورعمرانی و اداره کل دفتر شهری و شورا‌ها در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

در این همایش علاوه تعدادی از شهرداران ۷۷ شهر استان خراسان رضوی، مهدی جمال نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، دکتر قربانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، سالیانی مدیرکل دفترفنی، شایان فر مدیرکل دفتر مدیریت بحران و محمدخانی مدیرکل حراست استانداری احمدیزدان پناه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها، برزویی رئیس شورای اسلامی استان نیز حضور داشتند.

با توجه برنامه ریز‌ها و نظرسنجی‌های انجام شده تعدادی از شهرداران استان از جمله شهردار شاندیز، حکم آباد، گناباد، فیض آباد، نیشابور، قوچان، کاشمر و... به عنوان نمایندگان زحمتکشان حوزه بزرگ مدیریت شهری و شهرداری‌های استان نیز در این همایش سخنرانی کردند و با نمایش اسلاید‌ها و ویدئو‌های مختلف گزارشی از وضعیت شهرداری‌ها و تلاش‌های انجام شده در جهت توسعه و آبادانی ۷۷ شهر کوچک، بزرگ، کهن یا تازه تاسیس استان استان خراسان رضوی و دغدغه‌های این بخش گزارشی ارائه کردند.

در جریان این همایش و با اقدامات سازمان همیاری تلاش شد، خانواده‌های شهرداران شهر‌های نیز به مشهد دعوت شوند و طی برنامه‌های متنوع از همراهی خانواده‌های این مدیران زحمتکش و زحمات بی شائبه و خالصانه آنان برای ارائه خدمت به شهروندان شهر‌های استان مورد تقدیر قرار گیرند.
 
سعید سعیدیان معاون بازرگانی و مدیران هماهنگی امورشهرداری‌های استان، مشهد، محیط زیست و سرپرست واحد سرمایه گذاری و مشارکت‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها به عنوان متولیان پیگیری مسایل، مشکلات، ارائه انواع خدمات و رفع نیاز‌های شهرداری‌ها نیز در این همایش تکریم در کنار شهرداران استان حضور گرم و صمیمی داشتند.

انتهای پیام //م.ا
 

همایش تکریم شهرداران استان ها در مشهد

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.