هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: خوشحالم به پرسپولیس بازگشتم، چون خانه ام است و امیدوارم هواداران را شاد کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، هافبک ۳۱ ساله تیم ملی فوتبال ایران که ساعتی پیش به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفته بود، پس از عقد قرارداد با پرسپولیس در جمع خبرنگاران بیان کرد: پس از بازگشت از ترکیه با پیشنهاد چند باشگاه مواجه شدم، اما با هیچ تیمی صحبت مالی نکردم، چرا که می‌دانستم باید به پرسپولیس برگردم.

وی افزود: قبل از هر چیز منتظر بودم تکلیف قراردادم با باشگاه ترابزون اسپور مشخص شود و پس از اینکه با این باشگاه به صورت توافقی جدا شدم، خیالم راحت شد و با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شدم.

امیری در پایان گفت: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم و امیدوارم بتوانیم در فصل پیش رو با نتایجی که می‌گیریم هواداران را خوشحال کنیم.  

امیری فردا به ترکیه می‌رود

هافبک تیم ملی فوتبال ایران که چند روز پیش از ترکیه به تهران آمده بود، فردا (یکشنبه) به استانبول می‌رود تا در اردوی تیم در منطقه کارتپه شرکت کند. پرسپولیسی‌ها از هفته قبل در ترکیه هستند و قرار است ۲۹ تیر به تهران بازگردند.

سرخپوشان پایتخت در این مدت ۲ بازی تدارکاتی برگزار خواهند کرد تا آماده شروع لیگ نوزدهم شوند.

گفتنی است، مبلغ قرارداد امیری با پرسپولیس مشخص نشده، اما شنیده می‌شود مبلغ پیشنهادی این باشگاه کمتر از سپاهان و تراکتور است.


بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های دوستانه پرسپولیس در ترکیه مشخص شد

باقری یکشنبه به اردوی سرخپوشان ملحق می‌شود

توافق سرخپوشان با هافبک تیم ملی/ امیری تا یکشنبه پرسپولیسی می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار