وحید امیری به پرسپولیس پیوست

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با عقد قراردادی به پرسپولیس تهران پیوست و شاگرد گابریل کالدرون شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، هافبک ۳۱ ساله سابق باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه که چند روز پیش قراردادش را باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرد و به تهران آمد، با مدیران پرسپولیس به توافق رسید تا بار دیگر پیراهن تیم قهرمان ایران را بر تن کند.

وحید امیری به پرسپولیس پیوست

البته این بازیکن پیشنهاداتی از تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان نیز داشت، اما اولویت هافبک تیم ملی، پرسپولیس بود و به همین دلیل قراردادش را امروز (شنبه) امضا کرد.

مهدی محمدنبی، عضو هیئت مدیره پرسپولیس وظیفه مذاکره با ملی پوش سابق پرسپولیس را برعهده گرفت و  جلسات مثبتی را با این بازیکن داشت و موفق شد او را پرسپولیسی کند. امیری پس از عقد قرارداد راهی ترکیه می‌شود تا در تمرینات سرخپوشان حاضر شود.

امیری سومین بازیکنی است که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع سرخپوشان اضافه شده است. پیش از او فرشاد احمدزاده و کنعانی زادگان نیز با عقد قرارداد به این تیم پیوسته بودند.

این بازیکن پس از اینکه ۲ فصل فوق العاده را همراه با پرسپولیس پشت سر گذاشت و به قهرمانی در لیگ برتر رسید و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم بازی کرد، تصمیم گرفت با عقد قراردادی ۲ ساله به ترابوزان اسپور ترکیه بپیوندد، اما در این تیم شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت.

لازم به ذکر است، امیری در ۲ پست هافبک چپ و هافبک دفاعی بازی می‌کند که پرسپولیس در این پست‌ها بازیکنانی از جمله مهدی ترابی، شایان مصلح، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا و ... در اختیار دارد. 

در پایان گفتنی است، او سابقه قهرمانی در لیگ برتر را همراه با پرسپولیس دارد.


بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های دوستانه پرسپولیس در ترکیه مشخص شد

باقری یکشنبه به اردوی سرخپوشان ملحق می‌شود

توافق سرخپوشان با هافبک تیم ملی/ امیری تا یکشنبه پرسپولیسی می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
خوووش اومدی
آخرین اخبار