خبر‌های خوش پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی

پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی موفق شدند تمام بازیکنان تاثیرگذار خود را حفظ کنند.

خبر‌های خوب پرسپولیس در نقل و انتقالاتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها که در حال حاضر با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی در ترکیه هستند و تمرینات خوبی را برگزار می‌کنند و  در حال آماده شدن برای لیگ نوزدهم هستند تا بتوانند برای چهارمین بار پیاپی قهرمان شوند.

سرخپوشان تاکنون بازیکنان اصلی شان را حفظ کردند و فرشاد احمدزاده و محمدحسین کنعانی زادگان را به خدمت گرفتند و با وحید امیری نیز به توافق رسیدند و حالا به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند.

همچنین مدیران پرسپولیس روز گذشته بیان کردند، خبر‌های نقل و انتقالاتی خوبی برای هواداران شان دارند. البته سرخپوشان در این بین با چالش جای خالی در لیست تیم شان روبرو هستند و در صورتی که بخواهند بازیکن جدیدی را جذب کنند، باید فوتبالیست دیگری را از لیست خود خارج نمایند تا با قوانین سازمان لیگ و فوتبال ایران منافاتی نداشته باشد.

جذب امیری و توافق با بشار رسن

پرسپولیسی‌ها با هافبک سابق ترابوزان اسپور ترکیه به توافق رسیدند و این بازیکن به طور قطع سرخپوش خواهد شد که خبر خوبی برای هواداران این تیم است، البته مدیران باشگاه درصدد هستند تا با بشار نیز به توافق برسند که کمی بعید به نظر می‌رسد، زیرا ترافیک در خط هافبک پرسپولیس زیاد است.

ماندنی شدن بیرانوند

علیرضا بیرانوند هفته گذشته پس از خروج از ساختمان باشگاه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد فرزند پرسپولیس است و به تمرین و اردوی ترکیه رفت، اما سپس وکیل این بازیکن بیان کرد، ۴ کشور اروپایی خواستار جذب این بازیکن هستند و یکی از آن‌ها می‌تواند ۷۰۰ هزار دلار بابت رضایت نامه او پرداخت کند، اما مدیران باشگاه درصدد هستند تا بیرو را در پرسپولیس نگه دارند.

جذب مهاجم خارجی

پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا برای جانشینی ماریو یک مهاجم خارجی جذب کنند و مذاکرات را با چند گزینه آغاز کرده اند. اگر توافقات انجام شود، مهاجم خارجی به ترکیه می‌رود تا در تمرینات حضور یابد.

درباره لیست مازاد هم باید بدانید که کالدرون یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس و ۲ بازیکن جوان را نمی‌خواهد که پس از اردوی ترکیه نام آن‌ها مشخص خواهد شد.

در حال حاضر علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، شایان مصلح، مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی و علی علیپور ۱۸ بازیکن بزرگسال پرسپولیس برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شوند که با حضور کنعانی زادگان و ۲ بازیکن خارجی، تا این لحظه باید ۳ فوتبالیست از تیم سرخپوش جدا شوند.

اردوی ترکیه پرسپولیس ۲۹ تیر به پایان می‌رسد و باید دید کالدرون درباره بازیکنان مازاد چه تصمیمی خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های دوستانه پرسپولیس در ترکیه مشخص شد

باقری یکشنبه به اردوی سرخپوشان ملحق می‌شود

توافق سرخپوشان با هافبک تیم ملی/ امیری تا یکشنبه پرسپولیسی می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۰:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۹۸
آقای وزیر ورزش:چطور امکان داره پرسپولیس تمام بازیکنان خودشو بدون دردسر حفظ کرده و هر کی را بخواد جذب میکنه ولی استقلال نه؟!!!
آخرین اخبار