آیت الله یزدی در همایش شبکه ناظرین شورای نگهبان استان قم،شورای نگهبان را گلوگاه اسلامیت حاکمیت نظام دانست.

شورای نگهبان گلوگاه اسلامیت حاکمیت نظام استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛در آستانه ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان، همایش بصیرتی معرفتی شبکه ناظرین شورای نگهبان استان قم  در مجتمع امام خمینی گلزار شهدای علی ابن جعفر قم برگزار شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه  در این همایش، با اشاره به این که شورای نگهبان، گلوگاه اسلامیت حاکمیت نظام است،گفت: انتظار می‌رود شبکه ناظرین شورای نگهبان، در هر دوره از برگزاری انتخابات در کشور، گزارش افراد داوطلب را بر اساس قانون و ضوابط و اصول معین و همچنین بر مبنای شایسته سالاری، دقت، شفافیت و صداقت و بدور از گروه یا حزب گرایی جمع آوری و تنظیم کنند تا حق هیچ یک از داوطلبان پایمال نشود.

آیت الله یزدی با اشاره به عملکرد شورای نگهبان از بدو تاسیس تاکنون تصریح کرد: عوامل شورای نگهبان افرادی معتمد، مومن و انقلابی بوده و در نظارت‌ها و گزارش‌ها با شناخت کامل از اهمیت کار خود، خدا را در نظر می‌گیرند و وظایف خود را بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند.

افزایش آمادگی‌ها و هماهنگی‌های کامل شبکه ناظرین شورای نگهبان استان قم اعم از ناظرین، ناظر مسئولین، سرناظرین، هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان برای برگزاری هرچه باشکوه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری را از اهداف برگزاری این همایش بود.

در حال حاضر حدود چهار هزار نفر در استان قم بر امر انتخابات نظارت دارند.

انتهای پیام/ش

همایش شبکه ناظرین شورای نگهبان استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار