امام جمعه کرمانشاه گفت: قوای سه‌گانه؛ دولت، مجلس و دستگاه قضایی و همچنین تک‌تک مردم نسبت به اجرای قانون عفاف و حجاب مسئولند.

قوای سه‌گانه در اجرای قانون عفاف و حجاب مسئولندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان با اشاره ۲۱ تیرماه سالروز قیام خونین مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب رضاخانی، اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری حجاب مایه تشخیص و آزادی زن است.

وی با بیان اینکه حجاب حافظ ارزش‌هاست و ارزش و شخصیت زن را حفظ می‌کند مواظب خود باشید، حفظ حجاب یکی از خواسته‌های اصلی شهدا است که در وصیت‌نامه‌های آنان ذکر شده است گفت:بعضی‌ها در مورد حجاب کار سیاسی می‌کنند و از خارج خط می‌گیرند قوای سه‌گانه؛ دولت، مجلس و دستگاه قضایی و همچنین تک‌تک مردم نسبت به اجرای قانون عفاف و حجاب مسئولند.

وی در ادامه از مردم خواست حافظ و نگهبان محیط زیست باشند و با گرامی‌داشت ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی و ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان، بیان کرد: شورای نگهبان قانون اساسی یک نهاد مقدس است که همچون یک پاسدار از انقلاب حفاظت و مراقبت می‌کند و تنها نهادی بود که ۱۰۰ درصد مورد تأیید امام راحل (ره) قرار گرفت.

 

آیت‌الله علما در ادامه به وخامت حال ابوالشهدا شیخ الزکزاکی هم اشاره‌ای داشت و گفت: با اینکه بی‌گناهی اش در دادگاه اعلام شده اما هنوز در زندان با وضعیت نامناسبی به سر می‌برد و لازم است سازمان های حامی حقوق بشری برای آزادی وی اقدام و حرکتی انجام دهند.

انتهای پیام/ز

 

 

حجاب حافظ ارزش‌هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.