امام جمعه شهرستان پاوه با حمایت از اجرای طرح مقابله با بی حجابی توسط نیروی انتظامی، گفت: این اقدام و حساسیت پلیس در مقابله با این پدیده قابل تقدیر است.

حمایت امام جمعه پاوه از طرح مبارزه با بی حجابی توسط پلیسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،ماموستا ملا "قادر قادری" در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی شهرستان پاوه با اشاره به اینکه حجاب دستور صریح قرآن است، گفت : بی حجابی در جامعه باعث افزایش طلاق، انحطاط اخلاقی و نا امنی فردی و جمعی شده و لازم است با ایجاد بستر مناسب برای فرهنگ سازی، انتخاب الگو‌های موثر و برتر و تقویت ایمان و اراده از رواج بی بند و باری در جامعه جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه یکی از علل ایجاد بدحجابی در جامعه می‌تواند بی توجهی خانواده‌ها نسبت به پوشش فرزندان خود باشد، گفت : اگر در جامعه مردان نسبت به حجاب و عفاف حساسیت نشان دهند و زنان نیز با پوشش مناسب و به دور از برخی گرایش‌های لذت جویانه به این موضوع نگاه کنند به یقین ارتباط بین زنان و مردان توام با احترام خواهد بود و با این کار زمینه بسیاری از تمایلات نفسانی از بین خواهد رفت.

ماموستا قادری ادامه داد: به نیرو‌های خدوم پلیس توصیه می‌کنم ابتدا به کسانی که حجاب اسلامی را رعایت نمی‌کنند آن‌ها را با رعایت ادب مورد ارشاد قرار دهند و سپس کسانی که قانون ستیزی و هنجار ستیزی را پیشه کرده اند برخورد شود.

امام جمعه پاوه در پایان اظهار داشت: همینکه نیروی انتظامی قرار است با کسانی که کشف حجاب می‌کنند برخورد کند بیانگر اهتمام جدی آن‌ها با این پدیده ناپسند است و این کار مورد تائید همه مسئولان قرار دارد و خود من نیز از این اقدام حمایت می‌کنم.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان پاوه نیز با اشاره به جایگاه خوبی که روحانیون میان مردم دارند، تصریح کرد: انتظار می‌رود این افراد با راهنمایی‌ها و مشورت‌های کارساز خود پلیس را در اجرا و تحقق برنامه هایش یاری کنند.

سرهنگ " حیدر حق جویان" تصریح کرد: شهرستان پاوه به دلیل آب و هوای خوب و مناظر دیدنی و مهمان پذیر بودن از فرهنگ‌های مختلفی وارد آن می‌شوند، اما پلیس همیشه پای کار بوده و در بحث بستر سازی فرهنگ حجاب و عفاف عملکرد مطلوبی دارد و خدمات خوبی ارائه می‌کند .

 

 

انتهای پیام/د

بی حجابی در جامعه باعث افزایش طلاق می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.