رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ۱۸۶ هزار دانش آموز کرمانشاهی هم اکنون به عنوان همیار با پلیس همکاری و قرار است در طرح تابستانی نیز به ایفای نقش بپردازند.

۱۸۶ هزار دانش آموز همیار پلیس هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، سرهنگ «فضل الله شیری» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با آموزش‌های ارائه شده به دانش آموزن در سال تحصیلی که تازه پایان یافته، این افراد آمادگی لازم را برای همکاری با پلیس پیدا کردند.

وی ادامه داد: در طول سال تحصیلی جاری بیش از ۸۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی توسط کارشناسان پلیس راهور آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

سرهنگ شیری ادامه داد: این تعداد دانش اموز به همراه ۱۰۶ هزار دانش آموز دیگری که در سال‌های تحصیلی گذشته تحت آموزش قرار گرفته بودند آماده همکاری با پلیس در طرح تابستانه هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه یادآوری کرد: حوزه فعالیت همیاران پلیس، داخل خودرو خانواده بوده که در صورت مشاهده تخلفات رانندگی اعضای خانواده مانند سرعت و سبقت‌های غیرمجاز و رفتار‌های خطرآفرین به آن‌ها تذکر لازم را ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح همیار پلیس از سال ۱۳۸۵ در کرمانشاه اجرایی شده، گفت: این طرح با هدف کاهش تخلفات و سوانح رانندگی به مرحله اجرا درآمده و نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

انتهای  پیام/ز

 

بیش از ۸۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی توسط کارشناسان پلیس راهور آموزش‌های لازم را فرا گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.