معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به فعالیت ۲ انجمن اسلامی دانشجویی و انجمن اسلامی مستقل دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فعالیت 2 انجمن اسلامی دانشجویی و انجمن اسلامی مستقل دانشجویی در این دانشگاه گفت: تمام تلاش ما این است که فضای باز سیاسی برای دانشجویان ایجاد شود که تا حد مطلوبی به این هدف رسیده ایم.

وی به پنج هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: از این تعداد 100 نفر در دانشکده پرستاری سنقر تحصیل می کنند و 100 نفر نیز دانشجوی خارجی هستند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 58 انجمن علمی و کانون در حوزه‌های ادبی، هنری، فرهنگی، مذهبی و سایر بخش ها در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: تلاش ما این است دانشجویان از تک بعدی خارج شده و در کنار آموزش در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت داشته باشند.

وی فعالیت دانشجویان در این زمینه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه در این انجمن‌ها و کانون‌ها فعالیت‌های خوبی صورت می‌گیرد و برخی از آنها در سطح کشوری هم مطرح هستند.

غلامی همچنین به فعالیت 14 نشریه دانشجویی و 13 نشریه کارمندی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: ارتقا کیفیت محتوای این نشریات در دستور کار است و در همین راستا سال گذشته چندین کارگاه آموزشی برای مدیر مسئولان و سردبیران این نشریات برگزار شد.

وی در ادامه به وضعیت پوشش در دانشگاه اشاره کرد و افزود: معاونت فرهنگی تنها کار نظارت را در این حوزه را برعهده دارد، هرچند که در بحث اجرا نیز ورود کرده ایم و اقدام های فرهنگی خوبی در بحث حجاب و عفاف انجام شده و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ثمرات کار فرهنگی در درازمدت خود را نشان می‌دهد گفت: به طور قطع با اقدام های صورت گرفته در حوزه فرهنگی به ویژه در بحث حجاب و عفاف، شاهد ثمرات مطلوب آن در سال‌های آتی خواهیم بود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: خدمات این معاونت در 2 بخش فرهنگی و دانشجویی است و بیش از 20 هزار دانشجو، کارمند و استاد از خدمات این معاونت بهره مند می‌شوند.

غلامی افزود: گستردگی فعالیت‌ها و پراکندگی دانشجویان، کارکنان و اساتید در سطح مراکز بهداشتی و درمانی استان موجب شده تا خدمات رسانی به آنها با دشواری های فراوانی همراه باشد.

 

انتهای پیام/د

فعالیت 58 انجمن علمی و کانون در حوزه‌های ادبی، هنری، فرهنگی، مذهبی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.