نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همه اقدامات ایران در چارچوب بین المللی بوده است.

اقدامات برجامی ایران مهر قانونی داردبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تشریح برجام افزود:ایران برای روشنگری و پایبندی به تعهدات جهانی به مدت یکسال پایبندی خود را حفظ کرد و امروز در گام سوم خوشبختانه مردم، دولت و قوای سه گانه با تبعیت از منطق دین و قرآن و منطق رهبر معظم انقلاب اسلامی مطمئن است که پیروزی قطعی است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: امروز، چون انگلیس می‌خواهد از اتحادیه اروپا خارج شود، برای آمریکا خوش رقصی می‌کند و در تلاش است اجماع جهانی علیه ایران ایجاد کند که خوشبختانه موفق نبوده است.

خطیب نمازجمعه زنجان درادامه با تبریک دهه کرامت و در پیش بودن سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت گفت: حساس‌ترین و دشوارترین دوران امامت، دوران امامت امام رضا (ع) بود.

وی همچنین به ۲۱ تیر سالروز قیام خونین مردم مشهدبرای مقابله با توطئه کشف حجاب استعماری رضا خان اشاره کرد وافزود: از بین بردن غیرت و توسعه فساد و بی بند و باری و بی قید و بندی در جامعه مهمترین خوابی است که دشمن برای ما دیده است و با تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی از طریق آنتن‌های ماهواری می‌خواهند بی بند و باری در جامعه اسلامی ایران را ترویج دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس یکی از مهمترین مشوق‌ها و حامیان صدام انگلیس بودگفت: بعد از پایان دفاع مقدس هم سفارت انگلیس مرکز توطئه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ادامه داد بطوریکه در اکثر توطئه‌های خارجی دست انگلیس نیز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت وی گفت: دشمنان و استعمارگران برای تسلط به سرنوشت کشور‌ها یا جنگ و خونریزی به راه می‌اندازند و یا تلاش می‌کنند اندیشه اسلامی و تفکر استکبار ستیزی را از آن‌ها بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه ۲۳ تیرماه ۱۳۶۲ سالروز شروع به کار شورای نگهبان با پیام امام راحل بوده است افزود: شورای نگهبان از ارکان اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام چشم بیدار و هوشیار است.

 

انتهای پیام/ر

خطبه های نماز جمعه زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.