مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: در آینده نویسندگان و ادیبان بزرگی در عرصه های مختلف از اصفهان به جامعه ادبی معرفی شوند.

مهدی قربانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: همزمان با روز گرامیداشت ادبیات کودک و نوجوان، این کانون اقدام به برگزاری نشست فعالان کودک و نوجوانان با دعوت از ادیبان و تصویرگران و شعرای این حوزه در اصفهان کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. هدف این نشست، افزایش هم افزایی و رسیدن به یک وحدت نظری در حوزه کودکان و نوجوانان است تا بتوانیم از ظرفیت‌های این حوزه در اعتلای فرهنگ عمومی جامعه بهره ببریم.

وی در ادامه افزود: کانون پرورش فکری یک مجموعه اصیل و با سابقه است که در حوزه کودک و نوجوان به طور تخصصی فعالیت دارد. فعالیت‌های ما مجموعا در حوزه‌های ادبی و فرهنگی و هنری است و مخاطبان ما کودکان شش تا شانزده سال هستند که بدون هیچ محدودیتی در مراکز مادر پذیرش شده و می‌توانند از خدمات فرهنگی و هنری ادبی ما استفاده کنند.

قربانی در رابطه با ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حیطه‌های ادبی خاطر نشان کرد: این کانون به لحاظ نیروی انسانی و محتوایی ظرفیت بالایی دارد که با برنامه ریزی خوب، در کنار هم گرایی و هم افزایی در حوزه نویسندگان و شعرا امیدوار هستیم تا بتوانیم گام‌های مثبتی در جهت تقویت ارائه خدمات به این قشر برداریم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در پایان با اشاره به ظرفیت بالای اصفهان در زمینه‌های ادبی گفت: اصفهان از دیرباز در حوزه فرهنگی و به خصوص در حوزه نویسندگی کتاب سابقه درخشانی داشته و شعرای بزرگی در اصفهان زیسته اند. با توجه به ظرفیت بسیار بالای اصفهان می‌توان نسبت به آینده امیدوار بود و منتظر روزی باشیم که نویسندگان و ادیبان بزرگی در عرصه‌های مختلف از این شهر به جامعه ادبی معرفی شوند که البته لازمه این امر، تقویت برنامه ریزی‌ها و امور مربوط به ادبیات کودک و نوجوان است.


انتهای پیام/م
 

برگزاری نشست فعالان کودک و نوجوانان اصفهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.