شهردار مشهد گفت: سند برش منطقه‌ای مبنای عملکرد مدیران و میثاق ما است.

میثاق ما سند برش منطقه‌ای است /برش منطقه‌ای مرجعی برای توجه به موضوعات مناطق فراهم کرده استبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا کلایی شهردار مشهد در آیین رونمایی از سند برش منطقه‌ای برنامه میان مدت ۱۳۹۷-۱۴۰۰، گفت: در جلسات با مناطق پیوست‌های برش منطقه‌ای را استفاده می‌کنم و به مدیران مناطق تاکید جدی دارم که به همکاران خود تاکید کنند که میثاق ما برش منطقه‌ای است و باید در تمامی بازدیدها، جلسات و برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرار دهند.
 
وی ادامه داد: آنچه در این سند آمده است، محل قضاوت عملکرد مدیران است.

شهردار مشهد گفت: بابت اهتمام در موضوع تدوین و به نتیجه رساندن برش منطقه‌ای تشکر می‌کنم، برش منطقه‌ای مرجعی برای توجه به موضوعات مناطق و استفاده از آن مرجع برای شکل‌دهی به پیوند نظری و برنامه عملی مناطق فراهم کرده است.

کلایی با اشاره به موضوع حریم، افزود: کار ذی‌ قیمتی صورت گرفته و با پیگیری‌های مدیریت شهری و شورای شهر در خصوص موضوع پهنه‌ بندی‌های حریم، امید است کار به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: تقسیم‌بندی فضایی حریم باید در دستور کار معاونت برنامه‌ ریزی قرار گیرد و ابلاغ گردد.
 
شهردار مشهد گفت: باید مشخص شود کدام بخش از حریم مدنظر مناطق است و ساختار‌های نظارتی در حریم تقویت شود.

کلایی با اشاره به برنامه‌ریزی در فرصت‌های پیرامونی شهر، افزود: پیشران‌ های کسب و کار و پیوند آن با برنامه بازآفرینی شهری کار خوبی است و مدیریت شهری از آن حمایت می‌کند و شورا این مهم را از اهداف جدی خود قرار داده است.
 
انتهای پیام //ف . ک

سند برش منطقه‌ای  مبنای عملکرد مدیران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار