شهردار سرخس گفت: تعداد حریق‌های رخ داده در این شهرستان در سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ کاهش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

کاهش ۲۵ درصدی آمار حریق در سرخساحمد صفایی شهردار سرخس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: کاهش حدود ۲۵ درصدی آمار حریق‌ها، بسیار امیدوار کننده و باعث خوشحالی است، زیرا این کاهش حوادث و حریق‌ها در حقیقت ثمره عملکرد حوزه آموزش و پیشگیری اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سرخس می‌باشد.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا بازهم حوادث و حریق کاهش پیدا کند و در این زمینه از هیج تلاشی فروگذار نخواهیم بود و همچنین از همکاری شهروندان با اداره آتش نشانی شهرستان در این زمینه تشکر می‌نماییم.

شهردار سرخس با اشاره به  تماس‌های تلفنی با سامانه ۱۲۵، گفت: در سال گذشته نزدیک به ۱۱ هزار مورد تماس با سامانه ۱۲۵ اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سرخس برقرار شده که در طول این مدت متاسفانه حدود ۱۵ درصد از تماس ها، مزاحمت تلفنی بوده است.


صفایی افزود: اکثر مزاحمت‌ها هم توسط کودکان و یا افرادی که در شماره گیری مشکل دارند صورت می‌گیرد و جا دارد شهروندان برای جلوگیری از اشغال بی مورد سامانه ۱۲۵ با هدف ارائه خدمات به هنگام از سوی خادمان خودشان در آتش نشانی، نظارت بیشتری بر کار فرزندان خردسال خود داشته باشند.

انتهای پیام//م. ه
 


کاهش حریق و حوادث در سرخس

برچسب ها: آتش نشانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.